x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم آواتار: راه آب 2022 Avatar: The Way of Water

 

آواتار: راه آب 2022، نام فیلمی اکشن و ماجراجویی محصول 2022 به کارگردانی جیمز کامرون و نویسندگی جاش فریدمن می‌باشد. جیک سولی و نیتری خانواده تشکیل داده‌ اند و برای ماندن در کنار هم هر کاری می‌ کنند. با این حال، هنگامی که تهدید قدیمی دوباره برعلیه پاندورا برمی گردد تا کار آغاز شده را به پایان برسانند، آنها مجبور به ترک خانه خود و کشف مناطق مختلف پاندورا می‌ شوند و …

در این فیلم سم ورثینگتون در نقش جیک سالی، زوئی سالدانیا در نقش نیتری، سیگورنی ویور در نقش کری، استیون لانگ در نقش سرهنگ مایلز کواریچ، کیت وینسلت در نقش رونال هنرنمایی کرده اند.

 

دانلود فیلم زنی پشت پنجره 2021 The Woman in the Window

 

فیلم زنی پشت پنجره در ژانر جنایی، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا، به کارگردانی جو رایت است. تریسی لتس نویسندگی فیلم زنی پشت پنجره را بر اساس رمانی با همین عنوان به قلم ای.جی. فین بر عهده داشته است.

داستان زنی تنها که از بیماری آگورافوبیا رنج می برد و از مکان ‌های باز و شلوغ ترس دارد. او پس از مدتی زندگی همسایگانش را زیر نظر می گیرد و شروع به جاسوسی از آنها می کند تا اینکه متوجه رفتار وحشتناک یکی از همسایه هایش می شود و...

 

 

دانلود فیلم دارزن 2017 Hangman

 

یک گروه تحقیقاتی در رابطه با قاتلان جنایی با یک جنایتکار برای گرفتن یک قاتل سریالی که جنایات آن توسط بازیگر بازی کودکان الهام گرفته شده است همکاری می کنند...

در فیلم دارزن 2017 ستارگانی چون:  Al Pacino, Karl Urban, Brittany Snow, Sarah Shahi, Joe Anderson, Sloane Warren, Chelle Ramos, Steve Coulter, Michael Rose, Katelyn Farrugia, ایفای نقش کردن.

دانلود فیلم بربر 2022 Barbarian

 

تس مارشال برای مصاحبه شغلی در دیترویت است. هنگامی که او به Airbnb خود می رسد، کیث از او استقبال می کند که او نیز در Airbnb اقامت دارد. تس به کیت مشکوک است و سعی می کند هتلی پیدا کند زیرا از حضور او ناراحت است، اما موفق نمی شود و کیت او را متقاعد می کند که شب بماند. او متوجه اتفاقات عجیبی می شود مانند ظاهر شدن یک چهره عجیب و دیدن کابوس های ناشی از تشنج کیث.

دانلود فیلم سواران عدالت 2021 Riders of Justice

 

فیلم سواران عدالت 2020، نام فیلمی اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی آندرس توماس ینسن می‌باشد. مدس میکلسن در نقش مارکوس ، یک دامپزشک نظامی بازی می کند که همسرش در یک سانحه غم انگیز قطار می میرد ، باید به خانه دختر نوجوان خود ، ماتیلد برود. به نظر می رسد که این یک بدشانسی ساده باشد، اما معلوم می شود که این ممکن است یک ترور با دقت هماهنگ شده باشد و…

دانلود فیلم سئوبوک: پروژه شبیه‌سازی 2021 Seobok: Project Clone

 

پروژه شبیه سازی (Seobok: Project Clone) نام فیلمی اکشن ، تخیلی ، هیجان انگیز محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی (لی یونگ جو) می باشد.

داستان فیلم سوبوک درباره پروژه شبیه سازی انسان است. این فیلم داستان کی هئون، یک مامور اطلاعاتی سابق را روایت می کند که به بیماری لاعلاجی مبتلا شده است و وظیفه انتقال ایمن سوبوک، که اولین کلون انسان است، به او داده شده است. از آنجا که کلون راز جاودانگی را در اختیار دارد، همه در حال تلاش هستند تا کلون را به دست بیاورند و آن راز را استخراج کنند. اما کی هئون تمام توان خود را برای محافظت از کلون در برابر افرادی با نیات شیطانی انجام می دهد.

دانلود فیلم استخوان‌ها و همه چیز 2022 Bones and All

 

داستان فیلم Bones and All 2022 درباره زوج عاشق آدمخواری به نام‌های مارن و لی است که در دهه 80 میلادی یک ماجراجویی را در سفری جاده‌ای شروع می‌کنند.استخوان‌ها و همه چیز فیلمی در ژانر جاده‌ای، عاشقانه و دلهره‌آور محصول مشترک ایتالیا و آمریکا در سال ۲۰۲۲ می‌باشد که «لوکا گوادانینو» کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلم استخوان و همه چیز بر اساس کتابی با همین عنوان به قلم کامیل دی آنجلیس ساخته شده است.

 

دانلود فیلم جعبه 2009 The Box

 

فیلم جعبه یک فیلم هیجانی، رازآلود و درام محصول 2009 آمریکا به کارگردانی ریچارد کلی میباشد .

نورما و آرتور لوییس زوجی هستند که در حومه شهر با پسرشان زندگی میکنند. آرتور کارمند ناسا و همسرش نورما معلم زبان است. روزی آنها از جانب یک غریبه یک جعبه کادویی تحویل میگیرن و بعد از باز کردن در جعبه وارد یک چالش سخت می شوند...

دانلود فیلم شمشیر ۴۷ رونین 2022 Blade of the 47 Ronin

 

فیلم Blade of the 47 Ronin محصول کشور United States میباشد و در ژانر اکشن, درام, فانتزی به کارگردانی Ron Yuan در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم شمشیر 47 رونین بازیگرانی چون Akira Koieyama، Mark Dacascos، Alexandra Tóth،  Anna Akana، Chikako Fukuyama، Chris Pang، Dai Tabuchi، Dan Southworth، Dustin Nguyen، Eniko Fulop، Luna Fujimoto و... به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم روایتگر زندگی پر فرازو نشیب جنگجویانی باستانی اهل ژاپن است که 300 سال پس از 47 رونین، در دنیای امروزی، بین قبایل سامورایی که مخفیانه وجود دارند، گذران زندگی میکنند

 

دانلود فیلم پیک 2019 The Courier

فیلم درباره یک پیک موتوری در لندن است که متوجه میشود یکی از بسته هایی که حمل میکند بمب است!

 فیلم سینمایی پیک (The Courier) فیلمی اکشن، درام و مهیج، محصول سال 2019 کشورهای آمریکا و بریتانیا به کارگردانی زکری آدلر است. بازیگرانی چون اولگا کوریلنکو، گری اولدمن، آمیت شاه، آلیسیا آگنسون، گرگ اورویس، ویلیام مسلی، درموت مالرونی و کریگ کانوی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد