x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم شرق 2020 The East

 

فیلم The East 2020 در ژانر اکشن، درام و مهیج ساخته شده است و زبان اصلی آن نیز هلندی است. کارگردان فیلم جیم تایهوتو و نویسندگی مصطفی دویگولو برعهده داشته است. این کارگردان و فیلم ساز معروف هلندی فیلم های مختلفی را در کارنامه خود دارد که می توان به Dominique و Wolf اشاره کرد. در فیلم شرق : داستان یک سرباز جوان هلندی است که برای سرکوب تلاشهای استقلال طلبانه پس از جنگ جهانی دوم، به اندونزی، از مستعمرات هلند، اعزام شده و هنگامی که به گردان یک فرمانده سرسخت می رسد، بین وظیفه و وجدانش دچار سردرگمی می شود.

دانلود فیلم وایولت 2021 Violet

 

یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جاستین بیتمن در اولین کارگردانی خود است. اولیویا مان، لوک بریس و جاستین تروکس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم وایولت Violet 2021 در مورد زنی موفق به نام وایولت می‌باشد که متوجه می‌شود تمام تصمیماتی که تاکنون در زندگی خود گرفته بر پایه ترس بوده است. حال وایولت تصمیم می‌گیرد راهی متفاوت را انتخاب کرده تا به خود واقعی‌اش تبدیل شود. در این میان وایولت به ندای قلب خود اعتماد کرده و…

دانلود فیلم سرزمین رویایی 2020 Dreamland

 

فیلم Dreamland محصول کشور USA و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Miles Joris-Peyrafitte و نویسندگی Nicolaas Zwart  در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم سرزمین رویایی بازیگرانی چون: Margot Robbie , Andy Kastelic، Christopher Hagen، Darby Camp، Finn Cole، Garrett Hedlund، Grayson Berry، Hans Christopher، Jane Wilson، Jason Weiler ، Joe Berryman و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سرزمین رویایی ، درباره ی ماجراجویی‌ های یک نوجوان جایزه بگیر است که با اتفاق غیر منتظره‌ای مواجه شده است و…

 

دانلود فیلم عوامل انسانی 2022 Human Factors

 

فیلم Human Factors محصول کشور دانمارک و در ژانر درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Ronny Trocker در سال 2021 ساخته شده است. در فیلم عوامل انسانی بازیگرانی چون Adeline Rosenstein، Cevriye Torun، Hannes Perkmann، Hassan Akkouch، Isaak Dentler، Jule Hermann، Karen Margrethe Gotfredsen، Katia Fellin، Marie Rosa Tietjen، Mark Waschke و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم عوامل انسانی Human Factors 2021 درباره خانواده ای است که برای استراحت و آرامش به اقامتگاه خود میروند ، اما غریبه ای وارد میشود و همه چیز تغییر می کند و ...

 

دانلود فیلم پیکسی 2020 Pixie

فیلم پیکسی داستان یک دزدی از یک گروه گنگستری را دنبال می‌کند که همه چیز به خوبی و طبق نقشه پیش نمی‌رود و حالا پیکسی که این نقشه را کشیده،  ضمن فرار از گروه‌های گنگستری باید راهی برای فروش مواد مخدرها پیدا کند و با سرنوشتش مواجه شود.

در این فیلم اولیویا کوک، بن هاردی، داریل مک‌کورماک، کالم مینی, الک بالدوین,  ترلاق کانوری, دیلن مورن, سباستین ده سوزا و ند دنهی نقش‌آفرینی می‌کنند.
 

دانلود فیلم استخر بی‌نهایت 2023 Infinity Pool

 

دو شخص ثروتمند در تعطیلات خود در «لی تولکا»، یک تفرجگاه مجلل به سر می‌برند، اما بیرون دروازه‌های هتل چیزی خطرناک‌تر در حال وقوع است…

اینفینیتی پول (Infinity Pool) فیلمی در ژانر ترسناک، جنایی، معمایی، هیجان انگیز و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی براندون کراننبرگ است. در این فیلم بازیگرانی چون کلوپاترا کولمن، الکساندر اسکارسگارد، میا گاث، دونیا سپچیچ، آدام بونکز، جلیل لسپرت، ضیاد گراچیچ، عمار بوکویچ، آلن کاتیک، توماس کرچمن، کاتالین لابان و غیره … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود فیلم دنیای ژوراسیک ۳: سلطه 2022 Jurassic World Dominion

 

فیلم Jurassic World Dominion 2022 یک فیلم در ژانر اکشن علمی و تخیلی محصول کشور آمریکا به کارگردانی کالین ترورو، نویسندگی ترورو و امیلی کارمایکل و بر پایه داستانی از ترورو و درک کانلی است.

در فیلم دنیای ژوراسیک 3 سلطه : چهار سال پس از حادثه املاک لاک‌وود ، دایناسورها اکنون در کنار انسان‌ها در سراسر جهان زندگی می‌کنند و شکار می‌کنند. این تعادل شکننده آینده را تغییر می‌دهد و یک بار برای همیشه تعیین می‌کند که آیا انسان‌ها قرار است سلاطین زمین باقی بمانند یا خیر.

دانلود فیلم بتمن 2022 The Batman

 

فیلم بتمن The Batman 2022 در مورد یک قاتل زنجیره‌ای به نام ریدلر (با بازی پل دینو) است که شروع به قتل شخصیت‌های سیاسی کلیدی در گاتهام می‌کند.حال بتمن (با بازی رابرت پتینسون) مجبور می‌شود برای حل این مشکل وارد عمل شده و در نتیجه شروع به جمع آوری شواهد می‎کند. اما همانطور که او به بررسی فساد پنهان در شهر می‌پردازد متوجه دخالت خانواده‌اش در این موضوع شده و…

بازیگرانی چون: رابرت پتینسون, کالین فارل, زوئی کراویتز, پل دینو, جفری رایت, جان تورتورو, پیتر سارسگارد و اندی سرکیس در فیلم  The Batman 2022حضور دارند.
 

دانلود فیلم روزی روزگاری در هالیوود 2019 Once Upon a Time in Hollywood

 

2019 Once Upon a Time in Hollywood روایتگر داستان یک ستاره‌ی تلویزیون ساکن شهر لس آنجلس که شهرتش کم شده می باشد. داستان از جایی آغاز میشود که همراه با بدلکارش سعی می‌کنند تا در آخرین سال‌های طلایی هالیوود در دهه‌ی شصتمیلادی به شهرت و موفقیت دست پیدا کنند و…

در فیلم روزی روزگاری در هالیوود بازیگرانی چون ، Al Pacino، Brad Pitt، Dakota Fanning، Emile Hirsch، Kurt Russell، Leonardo DiCaprio، Margot Robbie، Lorenza IzzoMaya Hawke و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دانلود فیلم چاقوهای تیز کرده 2019 Knives Out

 

چاقوکشی (Knives Out) یک فیلم در سبک درام ، جنایی و کمدی سیاه  به کارگردانی و نویسندگی ریان جانسون محصول کشور ایالات متحده آمریکا که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. نویسنده مشهور و ثروتمند رمان های جنایی به نام هارلن ترومبی، همه خانواده خود را به جشن تولد 85 سالگی اش دعوت میکند اما وقتی بعد از مراسم، هارلن به طرز مشکوکی به قتل میرسد، یک کارآگاه خصوصی وارد ماجرا می شود تا راز قتل را کشف کند. این در صورتی است که تمام اعضای خانواده هارلن می توانند قاتل باشند. 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد