x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم سفر به چین راز ماسک آهنی 2019 The Iron Mask

 

خلاصه داستان فیلم سفر به چین: راز ماسک آهنی The Mystery of Iron Mask، در قرن هجدهم جریان دارد و ادامه‌ی ماجراجویی‌های تازه‌ی جاناتان گرین را نمایش می‌دهد ، زیرا او یک سفر علمی و ماجراجویانه را انجام می‌دهد که او را از انگلستان به چین می‌فرستـد و…  ستارگان نقش آفرین: (Jason Flemyng)، (Xingtong Yao)، (Jackie Chan)، (Arnold Schwarzenegger)، (Anna Churina)، (Yuri Kolokolnikov)

دانلود فیلم مردی از تورنتو 2022 The Man From Toronto

 

فیلم مردی از تورنتو (The Man from Toronto) فیلمی اکشن، کمدی و مهیج، محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی پاتریک هیوز است. نویسندگی فیلم مردی از تورنتو بر عهده رابی فاکس، کریس برمنر و جیسون بلومنتال بوده است. یک آدمکش حرفه‌ای و یک مرد ورشکسته از نیویورک به نام تدی با یکدیگر در هتلی ملاقات می‌کنند. آدمکش حرفه‌ای، تدی را با مردی که منتظرش است اشتباه می‌گیرد و…

دانلود فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی 2023 Operation Fortune: Ruse de Guerre

 

در فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی جیسون استاتهام نقش یک مامور به‌نام اورسن فورچون را بر عهده دارد که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام فایو آیز استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید را که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند... 

دانلود قسمت ششم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

 

دانلود قسمت ششم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

در حالی که تامی برای ارتکاب جسورانه ترین جنایت حرفه ای خود آماده می شود، ضربه ای به او وارد می شود که می تواند همه چیز را تغییر دهد. همانطور که او با بدترین ترس های خود روبرو می شود، بیشتر از همیشه به خانواده خود نیاز دارد، اما به چه کسی می تواند اعتماد کند؟

مایکل به پدر هیوز نگاه کرد، اما او او را نشناخت. پولی و آدا به عنوان بخشی از جنبه تجاری مشروع شرکت خود با مهمانان مخلوط شدند. تامی، آرتور و جان برنامه‌های خود و همچنین به‌روزرسانی‌های مربوط به تونل در حال ساخت زیر همپتون کورت را بررسی کردند. گروهی از زنان تامی را از آرتور و جان برای عکس گرفتن گرفتند. اسبی به او دادند که راز اسبش گریس را حکاکی کرده بود. آدا چارلی را به تامی برگرداند، زیرا او در حال عارضه بود و تامی را می‌خواست. او چارلی را برای عکس گرفتن به کسی سپرد، اما بعد از آن نتوانست او را پیدا کند. تامی از همه پرسید که آیا چارلی را دیده‌اند، اما هیچ‌کس نمی‌دانست او کجاست. همه جا را برای او جستجو کردند، اما نتوانستند او را پیدا کنند. عده ای دیدند که زنی با پسری مراسم را ترک کرد. سوار ماشین شدند و به سمت جنوب حرکت کردند.

دانلود قسمت پنجم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

دانلود قسمت پنجم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

در حالی‌که روس ‌ها، نقابدارن را مورد آزمایش قرار می ‌دهند، تامی متوجه می ‌شود که اوضاع خوبی ندارد اما او یک برگ برنده دارد که...

توماس شلبی پس از ضرب و شتم وحشیانه اش توسط سرسپردگان پدر هیوز، سه ماه آینده را برای نقاهت در بیمارستان سپری می کند. در اواخر اقامتش از پسر عمویش ملاقات می کند. مایکل القا می کند که در دوران کودکی توسط کشیش مورد آزار قرار گرفته است و از او می پرسد که آیا او می تواند به او شلیک کند. رهبر پیکی بلایندرز بی سر و صدا موافقت می کند. پس از اینکه توماس اجازه بازگشت به خانه را پیدا می کند، به زودی مورفینی را که برایش تجویز شده بود در سینک می ریزد، زیرا رویاهای عجیبی درباره خانه دار مسن خود به او می دهد.

دانلود قسمت چهارم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

دانلود قسمت چهارم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

تامی برای سرقت اسلحه طرح‌ ریزی می ‌کند، پولی نزد کشیش به قتل پدر هیوز اعتراف می ‌کند. در همین حین زنان خانواده شلبی وارد عمل می ‌شوند و...

تامی و تاتیانا یک بازی شخصی و خطرناک برای به دست آوردن اطلاعات از یکدیگر انجام می دهند و تامی در نهایت به بزرگی ایده آل های منحرف شده او پی می برد. در همین حال، پولی راز تاریکی را فاش می کند که عواقب وحشتناکی برای تامی دارد.

پولی به اعتراف می رود و زنجیره ای از وقایع را شعله ور می کند که تله ای را نشان می دهد که به هزینه شلبی ها گذاشته شده است. تامی قصد دارد از تجارت کثیف خارج شود.

دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

دانلود قسمت سوم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

تامی در پاسخ به فعالیت ‌های ایتالیایی‌ ها پا در راه انتقامی خطرناک می‌ گذارد، که می‌ تواند به متلاشی شدن خانواده بی‌انجامد و...

در پاسخ به اقدامات ایتالیایی ها ، تامی در راه انتقام جویانه قرار گرفته است که می تواند او را تا به امروز تاریک ترین مکانش ببرد و تهدید به شکافتن خانواده می کند. در حالی که آرتور با وجدان خود مبارزه می کند ، لیندا به او تحمیل می کند که کار غیرقانونی خود را با پرده های پیک متوقف کند.

تامی در پاسخ به اقدامات ایتالیایی‌ها، در مسیر انتقام مرگبار قرار می‌گیرد و تهدیدی جدی برای خانواده او پیش می‌آید.

دانلود قسمت دوم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

دانلود قسمت دوم فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

تامی متوجه اهمیت مأموریتی که به او داده شده است، می‌شود.

تامی به بزرگی ماموریت جدیدش پی می ‌برد، در همین حین فعالیت‌ های اعضا خانواده ‌اش باعث تشدید خطرات در بیرمنگام می ‌شود و...

محله اسمال هیث شهر بیرمنگام هرگز این‌قدر زشت و ترسناک نبوده است. وقتی با سال ۱۹۲۴ برمی‌گردیم، کثیف‌ترین مکان روی این خاک سیاه، اسمال هیث است، با هوایی آکنده از گوگرد و زغال‌سنگ. دودهای دودکش‌های زمخت بر فراز کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، آسمان را سیاه می‌کند، کانال‌های تنگ و کثیف آب، پر از قایق‌های کوچک و بزرگ است و آسمانی تیره و دلگیرت از همیشه. اینجا مانند متروپلیس ساخته «فریتز لانگ» است که کتی روغنی و قیراندود به تن کرده است. بیرمنگام، شهری خودفروش ولی زنده.

دانلود فیلم مگان 2023 M3GAN

 

داستان فیلم مگان درباره دختر کوچکی به نام کدی است که پدر و مادر خود را در یک سانحه رانندگی از دست می‌دهد. او حال باید تحت سرپرستی خاله خود جما که یک مهندس رباتیک است زندگی کند اما جما توانایی رسیدگی به کدی را ندارد. او ساعات زیادی مشغول به کار است و نمی‌تواند از لحاظ عاطفی برای کدی تکیه‌گاه خوبی باشد، به همین دلیل رباتی به شکل انسان با نام مگان را برای کدی می‌سازد. با آمدن این ربات انسان‌نما به خانه همه چیز تغییر می‌کند. 

دانلود قسمت اول فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

دانلود قسمت اول فصل سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

سریال Peaky Blinders اولین قسمت فصل سوم عروسی توماس با گریس است و یکی از میهمانان مراسم، خانواده شلبی را تهدید می‌کند.

سوم پیکی بلایندرز با قسمتی آتشین و باشکوه تمام آغاز می‌شود و قلب شما را به تسخیر خود درمی‌آورد و آدرنالین را در بدنتان به جریان می‌اندازد. پیکی بلایندرز سریال درامی است که با اعتمادبه‌نفس داستان‌گویی‌اش را بدون اشتباه به پیش می‌برد؛ شخصیت‌پردازی، تکامل و پیشرفت شخصیتی کاراکترهای سریال، آن را ایمن از انتقادهای منتقدین کرده و اعتماد بینندگان را به دیدن ماجراجویی های خطرناک جدید در خیابان‌های اسمال هیث و بیرمنگام برای رسیدن به قدرت دعوت می‌کند.

 

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد