x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم شب بخیر مامان 2022 Goodnight Mommy

 

فیلم شب بخیر مامان به کارگردانی مت سوبل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نائومی واتس، کامرون کرووتی، نیکولاس کرووتی، پیتر هرمن و جرمی باب به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان این فیلم روایت دو برادر دو قلو که به خانه مادر خود می روند و بعد از مدت اندکی شک کردن در رابطه با چند مسئله مشکوک شروع می شود.

 

دانلود فیلم ملک الشعراء 2021 The Laureate

 

فیلم The Laureate که در پس زمینه پر زرق و برق دهه ۲۰ بریتانیا می گذرد، داستان شاعر جوان جنگ بریتانیایی رابرت گریوز را روایت می کند که با لورا رایدینگ ازدواج کرده و رایدینگ با سرپیچی از قراردادهای جامعه مودبانه، با گریوز و همسرش که به یک اداره زندگی می کنند، نقل مکان می کند. سپس با آمدن جفری فیبز، شاعر خوش تیپ ایرلندی، این چیدمان تبدیل به یک چالش  می شود. اما به زودی تنش‌ها و رقابت‌ها آنقدر شدید می‌شوند که گریوز مظنون به تصمیم قتل است… در فیلم برنده جایزه 2021 بازیگرانی مانند لائورا هادوک، دیانا آگرون، تام هاگز و… به هنرنمایی پرداخته اند

دانلود فیلم استعمارگران 2023 Colonials

 

فیلم استعمارگران یک فیلم اکشن، علمی تخیلی، درام، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک اندرو بالک و جو بلاند است و فیلمنامه این فیلم را نیز جو بلاند و سایرس چیک به صورت مشترک، به نگارش درآورده اند.  یک استعمارگر فضایی که از مریخ سفر می‌کند، روی زمین فرود می‌آید تا مقاومتی را که در دوران تاریکی گیر کرده بود از دست یک مجری پیشرفته ماه و کهکشان را از انقراض انسانی نجات دهد.

دانلود فیلم ایر 2023 Air

 

ایر ۲۰۲۳ یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی بن افلک و نویسندگی الکس کانوری است. در این فیلم مت دیمون و افلک در کنار جیسون بیتمن، کریس مسینا، مارلون وینز، کریس تاکر و ویولا دیویس به ایفای نقش پرداخته اند. یک فروشنده کفش‌های کتانی به نام سانی واکارو هست که فیلم نشان میدهد چگونه به ریاست یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های لوازم ورزشی در تاریخ می‌رسد ، این کمپانی لوازم ورزشی در تلاش برای همکاری با مایکل جردن به واسطه تماس با نزدیکان این ورزشکار در دهه ۱۹۸۰ است.

دانلود فیلم ساقدوش داماد 2023 The Best Man

 

فیلم ساقدوش داماد 2023 ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، هیجانی ، درام و به کارگردانی شین دکس تیلور و نویسندگی سی. الک راسل، شین دکس تیلور و دانیل زیریلی می باشد. مزدوران کنترل یک هتل تفریحی دورافتاده را در طول یک عروسی به دست می گیرند و این به  ساقدوش داماد، داماد و بهترین دوست آنها بستگی دارد که جلوی تروریست ها را بگیرند و گروگان ها را نجات دهند.

دانلود فیلم صندلی داغ 2022 Hot Seat

 

فیلم Hot Seat 2022  یا موقعیت تعیین کننده درباره هکری است به نام فریار که در صندلی محل کارش بمبی را پیدا میکند ، شخصی با او تماس میگیرد و میگوید باید از یکسری بانک ها پول برداشت کند ، اگر انجام ندهد ، بمب منفجر میشود و دخترش را هم میدزدند ، در این میان متخصص خنثی سازی بمب وارد میشود و ...  فیلم صندلی داغ بر اساس داستانی از کولین واتس و لئون لنگفورد ساخته شده و در جولای 2022 در آمریکا به اکران درآمده است.

دانلود فیلم ترس 2023 Fear

 

جمعی از دوستان صمیمی تصمیم می گیرند برای تعطیلات آخر هفته به مکان دور افتاده سفر کنند. در سفر آن‌ ها قبول می‌ کنند تا از ترس‌ های خود برای یکدیگر تعریف کنند اما زمانی که این ترس‌ ها رنگ و بوی واقعیت به خود میگیره و سراغ تک‌ تک آن‌ ها می‌ آید، تعطیلات آخر هفته‌ آنها به یک کابوس مرگبار تبدیل شده و…

فیلم سینمایی ترس یک فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی دئون تیلور و با بازی جوزف سیکورا، تی.آی.، کینگ بچ، ترنس جی، روبی موداین، اینی ایلانزا، ایو گلدبرگ و جسیکا آلن است.

دانلود فیلم آستریکس و اوبلیکس: قلمرو پادشاهی میانه 2023 Astérix & Obélix: The Middle Kingdom

 

 

فیلم آستریکس و اوبلیکس ساخت کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و به کارگردانی و نویسندگی گیوم کانته می باشد. در فیلم آستریکس و اوبلیکس بازیگرانی مانند گیوم کانته، ژیل للوش، ونسان کسل، جاناتان کوهن، ماریون کوتیار، جولی چن، لیانا چی، خوزه گارسیا، مانو پایت، رمزی بدیا و لین دان فام  و… به هنرنمایی پرداخته اند. در فیلم آستریکس و اوبلیکس: قلمرو پادشاهی میانه تنها دختر امپراتور چین، هان ژواندی، از دست یک شاهزاده سخت گیر می گریزد و از گول ها و دو جنگجوی شجاع آستریکس و اوبلیکس کمک می گیرد.

دانلود فیلم شبیه‌ساز 2023 Simulant

 

داستان فیلم شبیه ساز روایت یک زن تنها که در پی از دست دادن همسرش ایوان تلاش می‌کند با استفاده از یک شبیه‌ساز اندروید که شبیه به همسرش است، بار دیگر آرامش را به دست آورد. اما فی نمی‌تواند به همان شکلی که همسرش را دوست داشت، عاشق این اندروید شود و شبیه‌ساز ایوان هم عشق او را بدون پاسخ می‌گذارد؛ در این میان وقوع حوادثی غیرمنتظره، این شبیه ساز را در مسیر یک ماموریت دولتی قرار می‌دهد.

 

دانلود فیلم سوزومی 2022 Suzume

 

انیمیشن سوزومی نو توجیماری محصول سال 2022 می باشد این انیمیشن در ژانرهای اکشن، انیمیشن و ماجراجویی ساخته شده است یک روز سوزومه ایواتو در راه رفتن به مدرسه با سوتا موناکاتا، مرد جوانی که در جستجوی مناطق متروکه است، برخورد می کند. دختر دبیرستانی سوتا را به ویرانه ای نزدیک هدایت می کند، اما از روی کنجکاوی خالص، خودش تصمیم می گیرد به همان مقصد برود. زمانی که سوزوم به آنجا می‌رسد، دری منزوی با یک جهان رویایی که فراتر از آن قرار دارد را کشف می‌کند – مکانی که می‌تواند آن را ببیند و احساس کند، اما وارد آن نمی‌شود.

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد