x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم معمای کریسمسی 2022 A Christmas Mystery

 

در فیلم معمای کریسمس می‌بنیید صد سال پیش، چندین زنگ جادویی از بابانوئل، توسط پسری جوان در شهر اورگن پیدا شد که حدود یک قرن رفاه و آرامش را برای این شهر کوچک به ارمغان آورد. اما زمانی که درست چند روز قبل از کریسمس، زنگ‌ها، عنصر حیاتی شهر، ناپدید می‌شوند، گروهی از بچه‌های بی‌باک وارد عمل شده تا راز این پرونده را آشکار کرده و

دانلود فیلم پدر و سرباز 2023 Father & Soldier

 

داستان فیلم پدر و سرباز در سال 1917 میلادی و در طول جنگ جهانی اول روایت میشود، زمانیکه پدری به نام باکاری دیالو (با بازی عمر سی) در ارتش فرانسه ثبت نام میکند تا به پسر 17 ساله خود تیرنو بپیوندد که برخلاف میل او به خدمت گرفته شده است. در این میان در حالی که تیرنو تلاش میکند تا به یک مرد واقعی در میدان جنگ تبدیل شود، باکاری میخواهد پسرش را هر طور شده سالم به خانه بازگرداند و…

دانلود فیلم میکی کریسمس را نجات می دهد 2022 Mickey Saves Christmas

 

میکی، مینی و دوستانشان تلاش می کنند تا کریسمس عالی را در کابین برفی خود جشن بگیرند. وقتی پلوتون باعث می‌شود بابانوئل تمام هدایای سورتمه‌اش را از دست بدهد، دوستان برای نجات کریسمس به قطب شمال سفر می‌کنند. از جمله بهترین بازیگران انیمیشن خارجی Mickey Saves Christmas میتوان به Bret Iwan, Kaitlyn Robrock, Bill Farmer, Tony Anselmo, Debra Wilson, Brock Powell, Camryn Grimes, Natalie Coughlin, Stella Edwards, David H. Kramer, اشاره کرد.

دانلود فیلم بتاز 2023 Ride On

 

فیلم Ride On با عنوان اصلی (Long ma jing shen) یک فیلم اکشن، کمدی و درام محصول سال 2023 کشور چین به کارگردانی و نویسندگی Larry Yang است.  یک شب، لائو و اسب محبوبش با مجموعه‌ای از طلبکاران درگیر می‌شوند و به زودی متوجه می‌شود که اسبش در معرض حراج قرار دارد. لائو به کمک بائو، که در حال حاضر دانشجوی حقوق در دانشگاه است. تا اینکه در ابتدا تمایلی ندارد ولی دوست پسرش، نایهوا، که خود نیز وکیل است، به او کمک می‌کند.

دانلود فیلم حضور یافتن 2023 Showing Up

 

حضور یافتن ، نام فیلمی کمدی و اجتماعی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کلی رایکارد می‌باشد. در این فیلم هنرمندانی همچون میشل ویلیامز، هانگ چائو، جاد هیرش، ماریان پلانکت، جان ماگارو، آندره 3000، هیتر لولس، آماندا پلامر، لری فسندن، جیمز لوگرو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ مجسمه‌سازی که برای افتتاح یک نمایش جدید آماده می‌شود، باید زندگی خلاقانه‌اش را با درام‌های روزانه خانواده، دوستان، هنر و صنایع دستی متعادل کند.

دانلود فیلم تاوان 2007 Atonement

 

 

فیلم Atonement 2007 ساخت کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه و در ژانر درام، معمایی، جنگی, عاشقانه و به کارگردانی joe wright و نویسندگی Ian McEwan, Christopher Hampton - می باشد. داستان نویسنده‌ای پیر است که در یک برنامه تلویزیونی خاطرات دوران کودکی‌اش را تعریف می‌کند و می‌گوید که چگونه در اثر سوتفاهمی بزرگ، زندگی خواهر و یکی از بهترین دوستانش را خراب کرده است.

 

دانلود فیلم مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی 2023 Spider-Man: Across the Spider-Verse

 

یک ماجراجویی حماسی که محله مرد عنکبوتی تمام وقت و دوستانه بروکلین را به سراسر جهان منتقل می کند تا به نیروهای گوئن استیسی و تیم جدیدی از  Spiderپیوند دهد. مردم برای رویارویی با یک شرور قدرتمندتر از هر چیزی که تا به حال با آن روبرو شده اند. جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کِی. تامپسون کارگردانی آن را بر عهده داشته و فیلمنامه را فیل لرد، کریستوفر میلر و دیوید کالاهام نوشته اند. هیلی استاینفلد، شامیک مور، دنیل کالویا، اسکار آیزاک، جیک جانسون و برایان تایری هنری از صداپیشگان این فیلم هستند.

دانلود فیلم شمش طلای بزرگ 2022 Big Gold Brick

 

فیلم 2022 Big Gold Brick ساخت کشور آمریکا و در ژانر کمدی ، درام ، فانتزی و به کارگردانی و نویسندگی برایان پتوسوس می باشد.  در فیلم آجر بزرگ طلایی بازیگرانی مانند مگان فاکس ، اسکار آیزاک ، لوسی هیل و… به هنرنمایی پرداخته اند. پدری میانسال و عجیب تصمیم می گیرد تا از یک نویسنده تازه کار برای نوشتن زندگینامه خود کمک بگیرد، اما پس از مدتی، همه چیز سخت و پیچیده می شود و...

دانلود فیلم پادره پیو 2023 Padre Pio

 

فیلم پادره پیو محصول سال 2022 کشور ایتالیا به کارگردانی آبل فرارا و نویسندگی داستان و فیلمنامه مائوریتزیو براچی و آبل فرارا که به صورت مشترکا نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اندو هنرپیشگانی چون شایا لباف، کریستینا چیریاک، مارکو لئوناردی، آسیا آرجنتو، وینچنزو کریا، لوکا لیونلو در این اثر به هنرنمایی نیز پرداخته اند. یک کشیش کاتولیک کاپوچین ایتالیایی بود و توسط کلیسای کاتولیک قدیس اعلام شد. وی با نام فرانچسکو فورجیونه زاده شد اما نام پیو را برای خود برگزید و پس از پیوستن به کاپوچینها به پدر پیو شهره شد. عمده شهرتش برای این است که حدود پنجاه سال از مرگش میگذرد ولی جسد وی هنوز سالم است و...

دانلود فیلم اهریمن سیاه 2023 The Black Demon

 

فیلم سینمایی دیو سیاه ۲۰۲۳ نام فیلمی ترسناک , تخیلی , هیجان انگیز محصول مشترک کشور ایالات متحده آمریکا، مکزیک و جمهوری دومینیکن به کارگردانی آدریان گرونبرگ می باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون جاش لوکاس، فرناندا اورجولا، هکتور جیمنز، رائول مندز، خولیو سزار سدیلو، ونوس آریل، خورخه آ. خیمنز، ادگار فلورس، عمر پتین و آرتورو دوورژه به ایفای نقش پرداخته اند. خانواده ای که در یک دکل در حال فروپاشی در باجا گیر افتاده اند، با یک کوسه مگالودون انتقام جو روبرو می شوند.

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد