x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم بو ترسیده 2023 Beau Is Afraid

 

فیلم  Beau Is Afraid 2023محصول کشور کانادا و در ژانر ترسناک و درام می‌باشد و به کارگردانی Ari Aster ساخته شده است. فیلم بو ترسیده در مورد مردی بسیار مضطرب اما خوش‌ظاهر به نام بو (با بازی واکین فینیکس) است که رابطه‌ خوبی با مادرش ندارد و هرگز پدر خود را به درستی نشناخته است. هنگامی که مادر بو می‌میرد، او به خانه بازمی‌گردد اما به زودی با حوادث عجیب و ماورایی روبرو شده و…

دانلود فیلم زندگی و مرگ در انبار 2022 Life and Death in the Warehouse

 

فیلم زندگی و مرگ در انبار یک داستان واقعی را روایت کرده که در آن کارگران انبار، تحت یک رژیم کاری طاقت فرسا و نظارت وسواس گونه قرار می گیرند. دو دوست قدیمی در انبار یک شرکت تجارت الکترونیک استخدام شده اند‌. آلیس به عنوان یک انتخابگر و مگان نیز به عنوان کارآموز مدیریت، نظارت از انتخابگران را برعهده دارد. مگان در تلاش برای حفظ شغل جدیدش، مجبور است همکار باردارش آلیس را تحت فشار و جنینش را در معرض خطر قرار دهد تا نرخ انتخاب او را بالا ببرد.

دانلود فیلم پادشاه‌ساز 2022 Kingmaker

 

یک سیاستمدار به نام سئو چانگ دائه که یک استراتژیست کمپین سیاسی است با در سر داشتن رویای تغییر جهان در کمپین ریاست جمهوری کیم وون شرکت می کند و برای مقاومت در برابر حزب دیکتاتوری حاکم کنونی یک کمپین تبلیغاتی تهاجمی را تشکیل می دهد. در حالی که درگیری بین آن ها عمیق تر می شود، از طرف حزب حاکم، پیشنهاد سودآوری دریافت می کند که وفاداری او را زیر ذره بین قرار می دهد و … در فیلم پادشاه ساز 2022 بازیگرانی مانند چونگ اوک بائه، جئون بائه سو، لی هوا-ریونگ و… به هنرنمایی پرداخته اند

دانلود فیلم فردی 2022 Freddy

 

در فیلم سینمایی Freddy: خطوط بین عشق و وسواس در این تریلر عاشقانه پر از پیچ و تاب های غیرقابل پیش بینی و چرخش های تیز محو می شود. در این فیلم درام بازیگرانی چون Alaya F، Anansuya Chakraborty، Avni Kale، Chitra، Harshika Kewalramani، Hridansh Parekh، Jeniffer Piccinato، Kamalrukh Khan، Karan Pandit، Kartik Aaryan و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم در مکانی امن 2022 In Good Hands

 

در فیلم مکانی امن ۲۰۲۲ ، فیلمی کمدی، عاشقانه و خانوادگی به کارگردانی کچه می‌باشد. مادری تنها و مبتلا به بیماری ای مرگبار که برای ساختن آینده کودک شش ساله اش تلاش می کند، با مردی جذاب آشنا می شود. در این فیلم بازیگرانی چون آصلی انور، کان اورگانجی ‌اوغلو، مرت ایج اَک، ازگی سنلر، بیرس ایرم ایلاجان، سرتاچ گودر، دفنه آیشه اوزپیرینچ، گیزم اوزمن، لطیف کورو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛

دانلود فیلم سرقت رادن صالح 2022 Stealing Raden Saleh

 

یک جاعل چیره دست برای نجات پدرش، با کمک گروهی متشکل از متخصصان، قصد دارد یک تابلوی نقاشی ارزشمند را بدزدد. در فیلم Stealing Raden Saleh بازیگرانی چون Aghniny Haque، Andrea Dian، Angga Yunanda، Ari Irham، Atiqah Hasiholan، Dwi Sasono، Ganindra Bimo، Iqbaal Dhiafakhri Ramadhan، Jenny Zhang، Joshua Pandelaki و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم قاتل جاده یخی 2022 Ice Road Killer

 

فیلم سینمایی آیس رود کیلر Ice Road Killer یک فیلم ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور کانادا به کارگردانی Max McGuire و فیلمنامه این فیلم را نیز Shawn Riopelle به رشته تحریر درآورده است. هلن و دخترش لورن را دنبال می‌کند که به یک کلبه‌ای دورافتاده در شمال سرد می‌روند و با یک خودرو سواری آشنا می‌شوند که در واقع دزدی است که سعی می‌کند از یک قاتل خونسرد فرار کند، و حالا هلن و لورن در دست قاتل هستند. .

دانلود فیلم خورشید معلق 2022 The Hanging Sun

 

فیلم The Hanging Sun 2022 محصول کشور ایتالیا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Francesco Carrozzini ساخته شده است. فیلم درباره ی یک مرد است که جان نام دارد و به کار فرمای خود خیانت کرده و پس از خیانت به یک جنایت کار قدرتمند در حال فرار تبدیل می شود و در این بین به شمال سفر کرده و به یک دهکده دور افتاده می رود و در آنجا با زنی با گذشته ی پریشان و آشفته به اسم لیا آشنا شده و تلاش می کند تا راهی پیدا کند که با گذشته اش قطع رابطه کند اما ….

دانلود فیلم تبدیل شوندگان : ظهور هیولاها 2023 Transformers: Rise of the Beasts

 

در فیلم تبدیل شوندگان: ظهور جانوران هنگامی که یک تهدید جدید که قادر به نابود کردن کل سیاره است ظاهر می شود، Optimus Prime  و Autobots باید با یک گروه قدرتمند به نام Maximals متحد شوند. در حالی که سرنوشت بشریت معلق است، انسان‌های نوح و النا هر کاری که لازم باشد برای کمک به ترانسفورماتورها انجام می‌دهند، زیرا آنها درگیر نبرد نهایی برای نجات زمین هستند. در اینن فیلم علمی تخیلی بازیگرانی مانند ران پرلمن، آنتونی راموس، لونا لورن ولز و… به هنرنمایی پرداخته اند.

دانلود فیلم مدلین 2023 Medellin

 

مردی به نام رِدا برای نجات جان برادر کوچکش از دست قاچاقچیان مواد مخدر در مدلین، افرادی را برای حمله به آدم‌ ربایان در کلمبیا، دور هم جمع میکند. اما وضعیت زمانی کاملا از کنترل خارج میشود که رِدا تصمیم میگیرد پسر رییس قاچاقچیان را گروگان بگیرد. در فیلم Medellin 2023 بازیگرانی چون Anouar Toubali، Ariel Sierra، Bernardo Garcia، Brahim Bouhlel، David Diane، Essined Aponte، Felipe Corchuelo، Franck Gastambide، Geneviève Emanuelli، Jairo Ordoñez و... به ایفای نقش پرداخته اند.

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد