x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم هیپنوتیک 2023 Hypnotic

 

فیلم هیپنوتیک (Hypnotic 2023) به کارگردانی و نویسندگی Robert Rodriguez می باشد که ژانرهای این فیلم اکشن, معمایی, هیجان انگیز می باشد و بازیگرانی چون: Ben Affleck, Alice Braga, William Fichtner, JD Pardo, Dayo Okeniyi, Jeff Fahey, Jackie Earle Haley, Zane Holtz و... به ایفای نقش پرداخته اند. یک کارآگاه به بررسی معمایی مربوط به دختر گم شده اش و یک برنامه مخفی دولتی می پردازد.

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ 2023 Fast X

 

فست ایکس محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا در ژانر های اکشن ، جنایی و معمایی میباشد. این فیلم توسط Louis Leterrier کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Vin Diesel و Jordana Brewster و Tyrese Gibson در آن ایفای نقش کرده اند. در این فیلم سینمایی می بینیم که دام تورتو و خانواده اش، هدف پسر انتقام جوی هرنان ریس، سلطان مواد مخدر قرار می گیرند.

دانلود فیلم برای مبارزه به میدان بیا 2023 Come Out Fighting

 

فیلم بیا بیرون مبارزه کن 2023 محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Steven Luke ساخته شده است. در اواخر سال 1944 در طول جنگ جهانی دوم ارتش آمریکا از طریق مناطق روستایی در مرز فرانسه وارد آلمان نازی شدند، هیتلر که ناامید از تغییر جزر و مد است سلاح مخفی خود را به کار گرفته است یک جت جنگنده M262 ستوان فرانک راس خلبان جنگنده پی۵۱ موستانگ با سلاح نازی ها روبرو می شود و نبرد هوایی شدیدی در جریان است فرانک در مبارزه ناموفق است و مجبور می شود از هواپیمای خود خارج شود و...

دانلود فیلم ربات‌ها 2023 Robots

 

چارلز اهل تعهد به رابطه نیست و الین هم زنی است که فقط به دنبال پول مردان است. وقتی این دو نفر مجبور می شوند با هم ربات های بدل خود را دنبال کنند، متوجه معنای انسانیت می شوند. فیلم Robots محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی، عاشقانه، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی Casper Christensen, Anthony Hines در سال 2023 ساخته شده است.در فیلم ربات ها بازیگرانی چون Shailene Woodley, Jack Whitehall, Emanuela Postacchini، و…به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم گودال 2023 Crater

 

 در فیلم گودال بازیگرانی چون Ashlan Rowan، Billy Barratt، Brady Noon، Carson Minniear، Divyansh Yadav، Ethan Ly، Fran Robertson، Hero Hunter، Isaiah Russell-Bailey، Jermaine McTizic و... به ایفای نقش پرداخته اند. پس از مرگ پدرش، پسری که در یک مستعمره معدن در ماه بزرگ می شود، به همراه چهار دوست صمیمی خود، قبل از اینکه به طور دائم به سیاره ای دیگر نقل مکان کنند، سفری را برای کاوش در یک دهانه افسانه ای انجام می دهند.

 

دانلود فیلم تیرانداز ماهر 2023 Dead Shot

 

فیلم شلیک مرگبار : یک شبه نظامی بازنشسته ایرلندی شاهد تیراندازی مرگبار به همسرش توسط یک افسر SAS است و سعی در گرفتن انتقام دارد.  فیلم سینمایی Dead Shot یک فیلم اکشن، هیجان انگیز، معمایی و درام محصول سال 2023 کشور انگلستان به کارگردانی مشترک Charles Guard و Thomas Guard است. در فیلم شلیک مرگبار بازیگرانی چون Aml Ameen، Brian McCann، Colin Morgan، Hywel Morgan، Máiréad Tyers، Mark Strong، William Oxborrow، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم دستگیری یک قاتل 2023 To Catch a Killer

 

فیلم To Catch a Killer نام فیلمی اکشن , جنایی , هیجان انگیز محصول کشور ایالات متحده آمریکا به نویسندگی و کارگردانی  دامیان زیفرون می باشد که در سال 2023 تولید گردیده است. النور کارآگاه جوانی است که با گذشته خود دست و پنجه نرم می کند و در آخرین قتل یک قاتل جدید که مرتکب قتل های دسته جمعی شده است به صحنه احضار می شود. اف‌بی‌آی جست‌وجوی ناامیدکننده‌ای در سراسر کشور برای یافتن قاتل آغاز کرد، اما هر بار از رفتار پیچیده قاتل ناامید می‌شد. علیرغم بی تجربگی اش، النور تنها کسی است که استدلال این قاتل را درک می کند، همانطور که همکارانش متوجه شده اند. زن جوان کم کم به داخل پرونده کشیده می شود.

 

دانلود فیلم ایپ من جوان : زمان بحران 2020 Young Ip Man: Crisis Time

 

فیلم ایپ من جوان: زمان بحران فیلمی اکشن و تاریخی محصول سال ۲۰۲۰ کشور چین به کارگردانی لی لیمینگ است که توسط کمپانی iQIYI Motion Pictures منتشر شد. نویسندگی این فیلم را لی لیمینگ برعهده داشته و بازیگرانی چون جاناتان کاس رید، مو فنگ بین، تانگ شیائو، ژائو ونهائو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم در مورد ایپ من جوان است که در سال ۱۹۱۷ میلادی برای تحصیلات به هنگ کنگ میرود اما وقوع حادثه ای غیرمنتظره باعث برهم خوردن زندگی آرام او در دانشگاه میشود.

دانلود فیلم حمله به فنلاند 2021 Attack on Finland

 

فیلم  2021 Attack on Finland محصول کشور فنلاند و در ژانر اکشن ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Aku Louhimies ساخته شده است. در فیلم حمله به فنلاند حمله ای تروریستی به کاخ ریاست جمهوری، مراسم جشن روز استقلال فنلاند را بر هم می زند و مهمانان برجسته ای گروگان گرفته می شوند. افسر امنیت، مکس تنر، سعی می کند بفهمد چه کسی پشت متزلزل کردن اروپا است.

دانلود فیلم دوقلو 2022 The Twin

 

فیلم The Twin : محصول کشور فنلاند و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و که به کارگردانی Taneli Mustonen  و فیلمنامه اصلی نیز توسط Aleksi Hyvärinen و Taneli Mustonen نوشته شده است که تهیه کننده فیلم هم بوده اند. در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم دوقلو بازیگرانی چون Barbara Marten، Steven Cree، Teresa Palmer و... به ایفای نقش پرداخته اند. داستان مادری که باید با حقیقت غیرقابل تحمل پسر دوقلوی بازمانده اش روبرو شود.

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد