x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم می‌خواهم والدینت را بشناسم 2022 I Want to Know Your Parents

 

I Want To Know Your Parents  محصول کشور South Korea میباشد و در ژانر درام, معمایی به کارگردانی Ji-hoon Kim در سال 2022 ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون Sol Kyung-gu ، Dal-su Oh ، Woo-hee Chun و... به ایفای نقش پرداخته اند. یک دانش آموز کلاس هشتم خودکشی می کند اما قبل از مردن نام دانش آموزانی که اورا اذیت کردند رو مینویسد. سپس والدین آنها به مدرسه فراخوانده می شوند و جنگ در مورد وصیت نامه ادامه دارد.

دانلود فیلم صدای درب کلبه 2023 Knock at the Cabin

 

در فیلم در کلبه را بزن : یک دختر جوان و والدینش حین گذراندن تعطیلات در یک کلبه دورافتاده توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از این خانواده می‌خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان یک تصمیم غیرممکن و دور از تصور اتخاذ کنند. این خانواده با داشتن دسترسی محدود به دنیای بیرون باید پیش از نابودی همه چیز تصمیم بگیرند که به چه چیزی باور دارند و می‌توانند فداکاری نهایی را انجام دهند یا خیر.

دانلود فیلم درب انتقال 2023 The Portable Door

 

فیلم درب انتقال، فیلمی فانتزی، محصول سال ۲۰۲۳ کشور استرالیا، به کارگردانی جفری واکر است. نویسندگی فیلم در انتقال توسط لئون فورد و تام هالت انجام شده است. داستان این فیلم درمورد پل کارپنتر، کاروزر شرکتی در لندن است که با کارفرمایان نامتعارف و پروژه‌های مرموزش، پل را مشکوک کرده است. مدیر عامل این شرکت قصد دارد با شیوه‌های نوین و عجیب، در دنیای جادویی باستانی اختلالاتی ایجاد کند.

دانلود فیلم عملیات مینسمیت 2022 Operation Mincemeat

 

فیلم Operation Mincemeat روایت تلاشی فریبکارانه برای مخفی نگه داشتن نقشه های متفقین برای حمله متفقین به سیسیل است. در سال 1943 دو افسر اطلاعاتی بریتانیا عملیات Mincemeat را ساختند که در آن طرح آنها برای انداختن جسد با کاغذهای جعلی در سواحل اسپانیا جاسوسان نازی را فریب می داد و معتقد بودند که نیروهای متفقین قصد حمله از طریق یونان به سیسیل را دارند

دانلود فیلم توطئه‌آمیز ۵: درب قرمز 2023 Insidious: The Red Door

 

توطئه آمیز ۵ در قرمز، فیلمی ترسناک, معمایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و بازی پاتریک ویلسون میباشد. زمانی که پسر خانواده لمبرت برای رفتن به کالج آماده می‌شود اما زمانی به یک کابوس تبدیل می‌شود که شیاطین سرکوب شده گذشته به طور ناگهانی بازمی‌گردند و او و پدرش را بار دیگر آزار می‌دهند. حال باید یکبار برای همیشه به آزار و اذیت شیاطین پایان داده و آن‌ها را متوقف کنند اما…

دانلود فیلم به مرگ ناگهانی خوش آمدید 2020 Welcome to Sudden Death

 

فیلم به مرگ ناگهانی خوش آمدید یک فیلم اکشن، دراماتیک و مهیج به کارگردانی و نویسندگی دالس جکسون است. داستان فیلم از آنجا شروع می شود که عده ای قصد دارند تا در ورزشگاهی که مسابقات بسکتبال در آن برگزار شده است بمب بگذارند. زمانی که مامور امنیت مسابقات که مسئولیت امنیت مسابقات بسکتبال را برعهده دارد متوجه این موضوع می گردد به سرعت وارد عمل می شود و سعی می کند تا هرطور که شده کسانی که می خواهند مرتکب این اشتباه شود را بگیرند ولی ناگهان…

دانلود فیلم ساعت نا‌‌اُمیدی 2022 The Desperate Hour

 

فیلم The Desperate Hour ساخت سال 2022 و محصول کشور آمریکا است و بازیگران هم نائومی واتس، کالتن گابو و سیرا مالتبی هستند. مادری که به تازگی بیوه شده است، تمام تلاش خود را می کند تا به زندگی دختر خردسال و پسر نوجوانش در شهر کوچکشان به حالت عادی بازگردد. در حالی که او در جنگل می دود، شهرش را در هرج و مرج می بیند که تیراندازی در مدرسه پسرش رخ می دهد. مایل ها دورتر، با پای پیاده در جنگل انبوه، امی ناامیدانه با زمان می جنگد تا پسرش را نجات دهد.

دانلود فیلم قطع ارتباط 2022 Unplugging

 

فیلم Unplugging محصول سال 2022 کشور امریکا به کارگردانی Debra Neil-Fisher و نویسندگی این فیلم را Matt Walsh و Brad Morris بر عهده داشته اند. داستان این فیلم در ژانر کمدی و عاشقانه داستان آن روایت میشود. در مورد زن و شوهری است که برای احیای زندگی مشترک و بهبود رابطه عاطفی خود، تصمیم می‌گیرند آخر هفته را در یک شهر کوهستانی دورافتاده بدون هیچ تکنولوژی سپری کنند.

دانلود فیلم سیاه شدن 2023 The Blackening

 

فیلم سیاه شدن ۲۰۲۲ ، فیلمی کمدی، ترسناک و مهیج، محصول کشور آمریکا، به کارگردانی تیم استوری است. نویسندگی این فیلم توسط تریسی اولیور و دوئین پرکینز انجام شده است. داستان فیلم در رابطه با ۷ دوست سیاه پوست میباشد که برای آخر هفته بیرون میروند. آنها در کابینی با یک قاتل انتفام جو رو به رو میشوند. حال سوال اینجاست که معلومات آنها از فیلم های ترسناک میتواند به آنها کمک کند زنده بمانند؟

دانلود فیلم دوازده ساعت شیفت 2020 12 Hour Shift

 

شیفت ۱۲ ساعته ، نام فیلمی کمدی و ترسناک محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی برآ گرانت می‌باشد. در سال ۱۹۹۹ در بیمارستانی در آرکانزاس یک پرستار معتاد به نام مندی طی یک شیفت دوازده ساعته همراه با پسرعمویش که سردسته قاچاقچیان اعضای بدن است و گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن ، سعی در پیدا کردن یک کلیه جایگزین دارد اما ناگهان اتفاق عجیبی آن‌ها را به دردسر می‌اندازد و…

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد