x تبلیغات
دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاه

دانلود فیلم تک‌شاخ نفس‌آتشین 2023 War Pony

 

فیلم تک‌شاخ نفس‌آتشین ۲۰۲۳ ساخت کشور آمریکا و انگلیس و به کارگردانی و نویسندگی جینا گامل، رایلی کیو می باشد. در این فیلم درام بازیگرانی مانند آیونا رد هِر، بلک کت لانگ تس یامنی، ویلما کولهوف و… به هنرنمایی پرداخته اند. داستان‌های درهم تنیده دو پسر لاکوتا (یکی از قبیله‌های سرخ‌پوست آمریکا) را به تصویر می‌کشد که در منطقه حفاظت شده سرخپوستان پاین ریج، داکوتای جنوبی، بزرگ می‌شوند.

دانلود فیلم شکارچی روح 2023 Soulcatcher

 

فیلم شکارچی روح در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، هیجانی و به کارگردانی دانیل مارکوویچ و نویسندگی داوید کوالویچ، دانیل مارکوویچ می باشد. در این فیلم بازیگرانی مانند پیوتر ویتکوفسکی، یاچک کومان، یاچک پونیدزیالک و… به هنرنمایی پرداخته اند. یک پیمانکار نظامی که برای تصاحب سلاحی که مردم را به قاتلان وحشی تبدیل می کند اجیر شده است وقتی برادرش قربانی این وسیله می شود به دنبال انتقام می افتد.

دانلود فیلم دروازه‌ها 2022 The Gates

 

فیلم دروازه ها ، فیلمی ترسناک و جنایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی استیون هال می‌باشد. هنرپیشگانی چون جان ریس-دیویس، ریچارد بریک، مایکل یار، النا دلیا، دیوید پیرس، پیتر کونان، کریستین مولهرن به ایفای نقش نیز پرداخته اند. یک قاتل زنجیره ای در لندن در دهه ۱۸۹۰ با صندلی برقی به اعدام محکوم میوشد، اما در آخرین ساعات زندگی، زندانی را که در آن است و همه کسانی که در آن هستند نفرین می کند و اتفاقات غیر منتظره ای رخ می دهد…

دانلود فیلم حباب عروسکی 2023 The Beanie Bubble

 

فیلمThe Beanie Bubble 2023  توسط کشور آمریکا در ژانرهای کمدی و درام توسط Kristin Gore و Damian Kulash  کارگردانی شده است. این فیلم داستان تولیدکننده اسباب‌بازی را دنبال می‌کند که تای وارنر میلیاردر شد و زنانی را که نقش مهمی در موفقیت او داشتند، در مرکز توجه قرار می‌دهد. رابی، شیلا و مایا کمک می‌کنند تا Beanie Babies را به محصولات مورد علاقه تبدیل کنند. کاراکتر این زنان بر اساس سه زن واقعی به نام‌های پاتریشیا روش، فیث مک‌گوان و لینا تریودی ساخته شده‌اند.

دانلود فیلم توطئه شیطان 2023 The Devil Conspiracy

 

داستان فیلم توطئه شیطان ۲۰۲۳ در مورد یک شرکت قدرتمند بیوتکنولوژی است که فناوری پیشرفته کشف کردند و میتوانند تاثیرگذارترین افراد تاریخ را توسط DNA بازیابی کنند که گروهی شیطانی کفن مسیح را میدزدند و یک فرشته بنام مایکل وارد زمین میشود. در این فیلم بازیگرانی همچون آلیس اور-اوینگ، جو دویل، ایولین هال، پیتر منسا، جو اندرسون، برایان کاسپ، جیمز فاکنر، اسپنسر وایلدینگ، ویکتوریا چیلاپ، وندی روزاس، هلدینگ آنوشکا و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود فیلم همدردی با شیطان 2023 Sympathy for the Devil

 

فیلم همدردی با شیطان روایت جوئل کینمن که در نقش مردی معمولی و آمریکایی است و در اطراف لاس وگاس به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند. فیلم از جایی شروع می‌شود که او در مسیر بیمارستان است تا بتواند هنگام زایمان کنار همسرش باشد، اما قبل از پیاده شدن غریبه‌ای عجیب (با بازی نیکلاس کیج) به طور غیرمنتظره، با خشونت و مسلح، وارد ماشین می‌شود و با تهدید او را مجبور می‌کند که تا شهر بوستون رانندگی کند. این دو بازیگر اکنون در موقعیتی غیر معمول در مقابل چشم‌های بیننده به راننده‌ای ناشناخته و مسافری روانی بدل می‌شوند.

دانلود فیلم تایرون را شبیه سازی کردند 2023 They Cloned Tyrone

 

فیلم They Cloned Tyrone محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Juel Taylor در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم تایرون را شبیه سازی کردند بازیگرانی چون Jamie Foxx، John Boyega، Kiefer Sutherland و... به ایفای نقش پرداخته اند. در این فیلم زنجیره ای از وقایع عجیب و ترسناک سه نفر را وادار می کند پیگیر یک دسیسه دولتی شرورانه باشند.

دانلود فیلم تمام دنیا خواب است 2021 All the World Is Sleeping

 

فیلم All the World Is Sleeping یک فیلم درام محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی Ryan Lacen است. این فیلم براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد مادری جوان به نام چاما در نیومکزیکو است که برای زندگی خود و کسانی که دوستشان دارد می‌جنگد، اما زمانی که یک تصادف دلخراش او را از مسیر معمول زندگی‌اش خارج کرده و باعث می‌شود حضانت دخترش را از دست بدهد، همه چیز کاملا تغییر کرده و…

دانلود فیلم رزیدنت اویل: جزیره مرگ 2023 Resident Evil: Death Island

 

مامور DSO لئون اس. کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد، زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند. در همین حال، مامور BSAA، کریس ردفیلد ، در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است، جایی که علت عفونت این است که همه قربانیان اخیراً نمی توانند شناسایی شوند. کریس و تیمش به جزیره می‌روند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنهاس . بازیگرانی چون بیل باتس، ارین کیهیل، کوین دورمن، متیو مرسر، استفانی پانیسلو، سلی سفیوتی و نیکول تامپکینز در انیمیشن رزیدنت ایول: جزیره مرگ به صداپیشگی می ‌پردازند.

دانلود فیلم شین کامن رایدر 2023 Shin Kamen Rider

 

فیلم Shin Kamen Rider 2023 ساخت کشور ژاپن و در ژانر ماجراجویی، علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی هیداکی آنو می باشد. در این فیلم اکشن بازیگرانی مانند: شینیا تسوکاموتو، ماسامی ناگاساوا، مینامی هامابه و… به هنرنمایی پرداخته اند. سازمان‌ غیرقانونی و مخوفSHOCKER  افراد را شستشوی مغزی داده و به سایبورگ‌های جهش یافته تبدیل می‌کند. تاکشی توانست قبل از شستشوی مغزی از چنگال آن‌ها فرار کند. حال او با کمک توانایی‌های تازه‌اش ارتش یک‌نفره‌ای برای نابودی شوکر تشکیل داده است.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد